Ο εαυτός μου και οι άλλοι
Τα παιδιά μίλησαν για τον εαυτό τους,είπαν πως είναι
εξωτερικά,τι χρώμα έχουν τα μάτια τους,τα μαλλιά τους,κτλ. Είπαν το καθένα
τ΄όνομά του και τι του αρέσει να κάνει,έπαιξαν με καρτέλες ως ότου έμαθαν
ν΄αναγνωρίζουν τ΄όνομά τους και το όνομα του φίλους τους.Έγραψαν με καπάκια
τ΄όνομά τους.
Φθινοπωρινά φρούτα
Αργότερα λιώσαμε τα φρούτα με μπλέντερ και φτιάξαμε
φρουτόκρεμα με σκοπό να εισάγουμε τα παιδιά με βιωματικό τρόπο στην έννοια του μίγματος(φυσικές επιστήμες)
Φυσικά δεν έμεινε ούτε στάλα!τα παιδιά απόλαυσαν την
διαδικασία δημιουργίας του μίγματος με το μπλέντερ και εκτίμησαν απόλυτα τη
γεύση του!
Αμπέλι-σταφύλι
Αμπέλι-σταφύλι
Στα πλαίσια της θεματικής ,τα παιδιά είχαν την
ευκαιρία να ‘πατήσουν’ σταφύλια(με τα χέρια φυσικά)και να καταλάβουν την
διαδικασία παραγωγής του μούστου.
Τα παιδιά γνώρισαν τον Θεό του κρασιού,είδαν πίνακες
ζωγραφικής με θέμα τον θεό Διόνυσο και
τέλος τον ζωγράφισαν,με σταφύλια στο κεφάλι,όπως τον είδαν στους περισσότερους πίνακες ζωγραφικής!
Πόλεμος και ειρήνη
Τα παιδιά βλέπουν εικόνες σε κάρτες,τις περιγράφουν και
τέλος τις κατατάσσουν ανάλογα με το περιεχόμενό τους στον πόλεμο ή στην ειρήνη.
Σ αυτήν την ψηφοφορία η Ειρήνη νίκησε,οπότε είμαστε έτοιμοι
να φτιάξουμε την αφίσα μας με θέμα την Ειρήνη..τα παιδιά το απόλαυσαν πάρα
πολύ!
να και η αφίσα μας,με το σήμα της Ειρήνης,φτιαγμένο απ΄τις σημαίες διαφόρων χωρών και εικόνες Ειρήνης!φυσικά δεν παραλείψαμε να γράψουμε στην αφίσα μας,όλα αυτά που σημαίνει η Ειρήνη για μας!
να και η αφίσα μας,με το σήμα της Ειρήνης,φτιαγμένο απ΄τις σημαίες διαφόρων χωρών και εικόνες Ειρήνης!φυσικά δεν παραλείψαμε να γράψουμε στην αφίσα μας,όλα αυτά που σημαίνει η Ειρήνη για μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου